Snuggle With You


ÅH. En magisk morgon. Så mys att bara ligga kvar och vara i stunden. Njuta av sällskap och utsikten var hänförande. Att se solen gå upp så högt uppe över Göteborg.

Vi avnjöt sedan frukost på 29:e våningen! WOW!  Vi bodde på 24:e och skulle bott på 27:e men vi fick ett rum med utsikt över Liseberg. En uppgradering då vi kom dit och så nöjda. Jag måste ge all cred till GOTHIA Towers! Helt klart det hotellet du ska bo på under vistelse i Göteborg.

 

Vi begav oss sedan till Helsingborg och VÄLA. Stackars R suckade då vi letade parkering men själva shoppingen gick lysande utöver det vanliga. Jag hittade minsann allt det jag önskade utan att stå i provrum i "timmavis" eller leta.

Lyckad shopping, och jag njuter fortfarande av minnena såklart.

 

Vi hämtade hem pojkarna och så mys!

En natt denna veckan sen är jag LEDIG!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0