Längtar efter Familjetid

Just idag är en jobbig dag. Mår inget vidare varken fysiskt eller psykiskt. Önskar en veckas mammaledighet och en kry kropp. Orken helt borta idag. Vill helst dra täcket över huvudet. Sängen är skönare än skönast och ännu skönare än innan. Känner mig som en prinsessa i den. Sällskap har jag alltid. Är det inte stora Tass så är det någon av dom små lurviga. Som mer än gärna joinar mig på Lejonklippan.
Rent fysiskt så värker allt. Rygg nacke huvud hals..
En mindre pigg dag och jag toklängtar efter Mamma tid. Känns som om jag kunde sovit ett dygn tyvärr. Något litet virus har jag nog. Körde ett rygg lats pass. Kör med lättare vikt och mer intensivt nu. Cardio blir oftast Crossen då det ger väldigt mycket och min rygg vill inte spinning ännu tyvärr.
Jobbigt som vanligt att köra och jobba. Den lille killen ville att mamma skulle stanna. Hans ögon sade allt. Längtar redan hem till dom. Längtade innan jag gick. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0