Maris Fitness Center

 
Nere på KOS besökte vi Gymmet första förmiddagen.
Jag får ge bra betyg till detta.
Stort och luftigt. Måhända att pricken över iet är att det känns som att träna ute och inte som i Sverige med gym som känns stängda.
 
Vi besökte gymmet en gång. Planen var att köra styrka eller fys var dag men tiden där nere omprioriterade vi för det fanns så mycket vi ville se.
Sen rusade tiden men ett pass styrka på gym fick vi till.
Blev ju annan styrka om man tänker rent kraftmässigt. Då pratar jag om att manövrera ATV och hålla fast sig på vattenscooter. Massa cardio i form av plask i havet och pool och några simtag. Jag plurrade till det rejält när vi körde scootern ju och hajskräcken infann sig på två röda. Jösses så skraj jag blev. Jag är en liten Skeppare. Jag har en förkärlek för havet och skepp. Men samtidigt en skräck för djupet. För i djupet vet man inte riktigt vad som gömmer sig. Tänk en stor Vithaj. Huvva det fick  jag upp i mitt huvud när jag utförde min fulaste simning någonsin till vattenscootern. Snabbt gick det dock.
 
Idag kör vi på hemmaplan och RYGG står på schemat: HURRAAA!! Vi avslutar med spinngen som jag hookat Min R på nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0