Hon är en Kalas pingla

IDAG firades Min Älskade Farmor i flera timmar. Som vi mös. Jag fullkomligt älskar att vara med mina bästisar Farmor och Farfar.
Överraskade Farmor med att ha Pappa med när jag kom. Åh hon blev så glad så ögonen fylldes av tårar. Det finaste hon kunde få. Hon fick även Fräziga stövlar och choklad som hon tycker om. Skönsång och många Grattis!  Hon tackar så mycket. 
Hon har verkligen torkat många tårar på mig denna underbara Kvinna. Älskar dig SÅ lilla Farmor. Du är så älskad av så många. 
Sen körde jag och drog ett spinning pass trots mitt inställda pass. Hem och fyllde magen med havregryn och kvarg. Och nu ska det börja packas. För vi kvinnor är väldigt fjömsiga med sådant.  Sorry Tiger men jag bara måste prova och dona lite. ..Snart lyfter vi Snygging!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0