Elitserien

 
Jag har aldrig varit en sportbrud. Men alltid haft en förkärlek för just denna sporten: Hockey. Här är det tacklingar och hårda tag. Jag lever ju med en Sportig Man och han tog med mig på min först Elitserie match ikväll. Jag var som ett barn. Att han står ut?
Detta var och är vardagsmat för honom och för mig: ohhhhhhh
Rögle mötte Djurgården. Det fylldes på med publik fort och ut spottades det Hockeyspelare stora som hus. Jag gapade stort. R flinade. I pausen köpte Han kaffe och kaga ( jag tycker mycket om mazariner och nu vet du det hjärtat). Vilket kaffe och vilken varm hand att hålla. Säkert tog han lilla hemtama Johanna hem igen.
 
Tack för en awesome kväll Hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0