Tummen upp


Kommentarer
Postat av: Rogge

Love you! 💜💜💜

Svar: 💜😌💜😌💜
SeLuNa

2015-11-16 @ 09:50:36
Postat av: Anonym

Hej! Blev sĂ„ glad nĂ€r jag hittade din blogg! Jag hittar inte sĂ„ mycket information om vattenskalle och sĂ„g att din pojke hade de nĂ€r han föddes? Är gravid i vecka 22 , vĂ€ntar en liten pojke med förstorade ventriklar. hör gĂ€rna av dig om dina erfarenheter om du vill/orkar sĂ„klart! KĂ€nner mig sĂ„ rĂ€dd! Mvh Bella

Svar: Hejsan! Jag ber om ursÀkt för sent svar. Mina dagar har varit minst sagt hektiska.
Vi vet inte om Ted eller Lias hade det nÀr dom föddes. Men Teds vattenskalle fick vi bekrÀftat nÀr han var 5 mÄnader och Lias 2 veckor. BÄdas huvud vÀxte snabbt men Lias vattenskalle var betydligt agggressivare. Om dom nu redan vet detta sÄ ska du veta att dom har stenkoll. Du ska begÀra extra UL och kontroller ofta. NÀr bebis föds ska detta undersökas direkt och sÄ fort man kan ska det hÀnda nÄgot som gör att det inte gÄr lÄngt. SÄ lÄngt sÄ att din lille pojke mÄr dÄligt av det. Var inte rÀdd men var vaksam och envis. StÄ pÄ dig för din och din lille Pojkes skull!
Kommer hÄlla tummar och tÄr för dig/er. Hör gÀrna av dig igen. Kram om //Johanna
SeLuNa

2015-11-18 @ 23:10:52
Postat av: Anonym

Hej! Blev sĂ„ glad nĂ€r jag hittade din blogg! Jag hittar inte sĂ„ mycket information om vattenskalle och sĂ„g att din pojke hade de nĂ€r han föddes? Är gravid i vecka 22 , vĂ€ntar en liten pojke med förstorade ventriklar. hör gĂ€rna av dig om dina erfarenheter om du vill/orkar sĂ„klart! KĂ€nner mig sĂ„ rĂ€dd! Mvh Bella

Svar: Hejsan 😊 Jag finns hĂ€r om du vill prata. vet hur tacksam jag hade varit om jag hade haft nĂ„gon under tiden mina pojkar var sjuka. var kan jag nĂ„ dig? Mvh Johanna
SeLuNa

2015-11-18 @ 23:10:53
Postat av: Anonym

FörlĂ„t för otroligt sent svar har varit vĂ€ldigt mycket ... Du kan nĂ„ mig pĂ„ min mejl: [email protected] sĂ„lĂ€nge! tack!!! /bella

Svar: Hejsan! Jag mailar dig ikvÀll! FörlÄt för sent otroligt sent svar! //Johanna
SeLuNa

2016-01-07 @ 15:48:03

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0