kärlekar

 
VI tre styrde kosan mot Rivieran. Min mellan pojke valde att stanna och busa med Morbröder.
 
Mycket att hinna med innan resa. Många måsten och många önskemål. Mitt i detta hämta resväska och andra prylar, hälsa på och krama om släkt och vänner så tog vi en whoosssaaa i 30 minuter.
Vi gick till  ICA BORGEN ha ha (sommarminnen) och köpte Gifflar med Pepparkakssmak. Lias fick en STOOOOR chokladboll. Eftersom kylan var bitande fikade vi vid havet och "Vår plats" fast det blev det första fikan i bilen. Vi hade varm choklad med oss! SÅ mitt i allt stannade vi upp. För en stund blev det helt tyst i bilen vilket inte händer ofta med oss. Sen hade Lias chokladboll i munnen så han kunde inte prata. Den stunden blickade vi ut på havet och jag tror vi tänkte samma båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0