Gräs







Årets första grillning hos Pappa & Katja!

Jag vaknade nog på tok för tidigt idag men kunde inte sova längre. Lite oro i kroppen och sen fanns det lite jag ville hinns med. 
Vi tog en morgonpromenad i skogen och det följdes av en riskaksfrukost. 
Byta ut mot gröt kan jag. Lite variation behövs. Speciellt nu denna sista månaden och sista nedskärningen. 
När vi anlände till Far min så klippte han gräset. Jag ryckte in. DEN doften. Första för i år. 
Fin tid på altanen och fina samtal. Denna myskänslan som infinner sig då man pular med maten tillsammans. Sen sätter sig alla till bords och tiden rusade. Dags att köra mot arbetsnatt nr 4 denna veckan....fylld med familjekärlek. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0