10 år av Kärlek






En enormt stark kärlek. Tänk att idag för 10 år sedan snusade jag på en nyfödd liten kille ännu utan namn. Ja, för det var ju Vår Tina som kläckte namnet när han var 2 dygn gammal. Innan dess var det några rundor med namn. Minns det som det var igår. Han stal mitt hjärta när han såg den sena kvällens ljus. Sådär bara sådär var jag fast i Hans ögon. Kunde inte slita mig från att studera, snusa mysa, känna, beskåda denna Pojk. Den dagen sedan den dagen är jag rik. Så rik på kärlek. Går inte att beskriva med ord hur mycket Han gör mig hel. Vad vore jag utan min Modige Ted? Mitt liv är rikt med dig och du berikar var dag bara för att du är just du Ted.
 
Dagen blev kort. Tiden gick för fort. Vi hoppade studsmatta, åt mat och umgicks tillsammans.
Fint var det. Så fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0