Sushikoma

I morse kröp jag ner. Kurade ner i sängen. Helt slut i knoppen efter en intensiv natt.
 
Vaknar av att någon trallar och nynnar i köket innan mitt larm ringer. jag drömde inte. Han sjöng i köket.
Åh vad skönt det var att vakna upp. Hade en hemsk mardröm. Förra året vid denna tiden var tiden precis innan jag påbörjade min strålbehandling. Så drömmen var inget vidare rolig. Betydligt bättre att vakna upp till verkligheten.
Vi drog ett ryggpass men idag var jag trött. Kanske för trött för att köra så tungt som just rygg.
Men skam den som ger sig och passet blev utfört.
Sen stack jag på dejt med min Emma på Sumo Sushi. Våra ögon tindrade men nog mest mina som var förundrade över alla olika val av just Sushi. Vi snaskade på med våra pinnar och fick fin tid. Kvalité deluxe en lördagkväll med en fin vän. Härligt att finna vänner så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0