Liten som jag


Idag är det en dag extra efter. Men idag ska jag få krama om dom två små. 

Hunnit strutta på stan och fixa något fint till Vincent. Morgoncardio i ösregn och gymbesök. HÄMTA dom små busarna och ikväll stod Far & Katja för bjudning. Kalas God Fläskfile stekt nypotatis sallad och Tonfisksås. Jag vet att det låter märkligt men attans så gott! 
Barnen sover och jag sitter med The medans Santos ylar utanför deras rum. Han ville nog leka mer med barnen. Jag ska smutta the och invänta tvättupphängning. Ja snart krävs det en ride i rensa om kläder igen. ATT jag aldrig lär mig. Nej kommer inte till ro i denna bostaden och lär aldrig göra det. Minnen som ekar i väggarna här gör sig påminda för ofta.  Jag letar vidare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0