💜

 
Vad för ord beskriver denna dagen?
 
En promenad innan gröt och det var ett tag sedan jag fick min morgoncardio. Så skönt att gå på grusväg på landet. Vi lämnade huset och sedan mot Rivieran igen.
Ett ute träningspass med min Käresta. Jag provade på att löpa och ska minsann för hans skull prova om och om igen. Ge och ta var det va?
jag blev helt slut i benen men antar att gårdagens fys gjorde sitt. Det där benpasset från gårdagen var en killer. Ett bevis på att ett gym inte alltid behövs såklart. Man kan använda sig av kroppen om man är klurig och det är mitt Hjärta.
Där det intogs grillat så även idag och så även idag burgare.
Sen packades lilla "korgen" och vi begav oss till Pålsjö Naturområde. Strosade och fotade. Fick det sista av den varma kvällssolen med en kopp kaffe och den goda äppelpajen som gjordes även idag.
Han bjöd upp till dans och jag tappade andan idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0