Mening

Är verkligen en hög Prio för mig. Att veta.

Så fin eftermiddag och kväll...natt. 
Jag ÄR hel igen. 
Ett armpass blev det på gymmet efter mummagrötenmednan. Inhandling av keso, tanka bil och alles Klar. Hämta mina två små som jag toksaknat. Sen mot gymmet och glufsa i sig en låda innan mitt måndagspass. 53 arbetande instruerande och glädjande minuter. Sen satt Han där i foajén. I soffan med två små killar i famnen. Min J och påhoppad med kramar, kel och pussar från tre stycken som saknat honom. Vår klippa! 
Kvällen blev fin med middag tillsammans alla fyra. Lite veckohandling och matprepp. Tänk så kul det kan vara att Preppa lådor med någon?! Åh! The och massa kloka fina ord från min Joakim. Meningen med livet? 




Man behöver inte bara äta Kylling och Ris under deff. Men det ÄR gott, enkelt och hälsosamt! Så ikväll blev det just det. Boom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0