Chins with love




 
IGÅR ÖVADES det chins åter igen. Sedan årsstarten har jag på allvar börjat bita i detta. Ett av mina mål till sommaren. Innan den 8 juni då jag fyller som många säger:Tant (30 hoppsan) ska jag kunna göra chins. Hur många jag ska ha som mål vet jag inte ännu. Just nu är EN otänkbart. Utan hjälp då. Men börjar med hjälp. Gummiband eller min Gubbe som hjälper mig. Öva öva öva.
 
Idag är vilodag från all träning då 6 dagar är fullt tillräckligt denna veckan med styrka och cardio. Jag måste ju "spara" lite på min cardiobank nu under deffen med för att kunna rycka till mot slutet. Haft en del spinningpass denna veckan så jag har haft gott om det. Styrkan är mer vikt, tyngre och blir så utmanad av min Joakim. Som drar på tyngd på passen. DU KLARAR MER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0