VABruari

Detta trodde jag inte att jag skulle skriva. Men det är tydligen något visst med Februari. Lias är dålig och inte ofta han eller Ted är sjuka. Men sedan i fredags har det varit feber från och till, snorig näsa och ett kräktillfälle. Jag vill ha en frisk unge nu. Han äter dåligt och då är det dåligt för Lias är en liten mus med maten. Jag blev överlycklig idag när jag lyckades få i honom en banan! DEN lyckan. Jag preppade kyckling, Pulled Kyckling. Oh My vad gott det blev!!!! Jisses koss! Det tar tid men den tiden hade jag idag och ett långkok är trevligt att pyssla med då. J fin och tog Ted till träning. Lias studerade mamma en stund. Satt på vasken en stund och var lite social. Kommer ihåg när jag var liten. Dom stunderna man fick sitta på vasken och vara med. Då lyckades jag klura i honom en banan. Och jag lyckades få honom att skratta! Jag vickade på rumpan då jag bytte om till "mysmode". Det skrattet! Åh!! 


DO it! Pulled Chicken! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0