På kudden


Lite fredagstankar. 
Man ska inte tänka så fasligt mycket. Nej nej. Men ändå gör Hon det. 
Dagens bästa: Mina små är här! 
Ted piggelin och det har bara varit mamma Ted mys ikväll. Film, the, leka kemister, skriva shoppinglista. Kul kul en fredag. Förbereda bak och strukturera upp en helg: tillsammans. 
Lias var inte piggelin idag vid hämtning. Dom hade tempat honom. När jag kom sade dom ingen feber innan idag men att dom inte tagit nu. Jag kände på honom. Ja, han har feber. Wow! Fan vad coolt kom jag på. Vad jag känner honom väl! Min unge! Eller.....till låns. Jag äger inte honom. Han är sin egen herre men åh han kommer från mig. DEN känslan. Räddade min dag. 
Sen en extra puss till min bror som kollat till Das Auto Belle idag. 
NU väntar en helg med kidsen, bak, mys, mello, farmor och farfar och utflykt. Jag är SÅ redo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0