Jag blev helt slut


Dagens träning. Ja träningen går det super med.kosten likaså. Följer mitt schema och ibland avviker jag och ändrar maten men samma kalorimängd. Samma innehåll. Samma sunda det ska gå sakta tänk. Även om det lockar att dra på rejält. Imorgon får jag se denna månadens resultat. Snart på vitt. Dags för kaliper nr 3. Nervöst? Lite. Ja, man kämpar ju!
Idag körde jag styrka följt att 20 minuters spinning. Lacka fram liiiiite mer svett efter ett tungt benpass. Väl hemma med båda boysen skulle jag nog kunna ära trippelt av vad jag åt. Men jag hade tänkt innan. Ibland överraskar jag mig själv. Spratat ägg till målet. Det är ganska så intressant det där med maten. Det tar minsann en stund att få " mättnadskänsla". Cirka 15 min sen kommer matkomat. Idag var jag helt badonkadunkhuvva slut. Skönt att spendera kvällen hemmavid. Jag och mina små. DET behövdes idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0