Februari It is


Välkommen Februari. En månad med sportlov, hjärtedag och förhoppningsvis inte VABruari. Fler planer ska skridas i verket och jag hoppas komma fram till en lösning på ett groende i mitt huvud. 

Annars har jag sovit och snart är denna tre nätters jobbhelg Till ända. Jag vaknade dundersegareänsegast och jag vet att nattjobbandet sliter på mig. Känner det tydligt. Bara att smula i sig gröten, pallra sig ner till gymmet och vara med på en efterlängtad invigning. Idag öppnades crossroom! Jag demade Celsius och minglade. Väl hemma hann jag inte mycket mer än att hänga tvätt, åter igen koka ris och packa väskan för nattjobb. NU ska det bli skönt att komma bort lite snart. Känns som att huvudet går på helvarv. Whossaaa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0