Ensiffrigt

 
Så har Final Countdown startat. Fjärliar i magen flyger runt.
Det gick från 28 till 9 idag. Park Avenue bild från igår och ett soligt och varmt N.Y.C.
Jag börjar bli riktigt nervös nu men så spänd och förväntansfull. Saken är den att NY kommer inte göra mig besviken det vet jag. För det första befinner sig min R där. Det är ju prio 1. Det absolut vikitgaste. Jag skrev innan idag på IG att om Han så varit i Alaska så hade jag spenderat Nyårsafton med Honom det. Jag får ju erkänna att New York lockar betydligt mer.
Vi har så mycket på agendan. Så mycket vi vill se och uppleva tillsammans. Blir ju andra gången vissa platser för Honom första för mig och första tillsammans. Jag har några önskemål....so here they come:
 
Brooklyn Bridge Jane´s Carousel Hålla hand och dricka kaffe från Starbucks.
Empire State Building
Central Park med diverse sevärdheter så som Ladies Pavillion Zoo
Ground Zero
Manhattan Häng
Times Square
Broadway
Grand Central Terminal
Rockefeller Center Iceskating Christmastree
Cnetury 21 Macys
National Museum
Chrysler Building
One World Trade Center
Flatrion Building
Little Italy Chinatown
Saint Patrick´s Cathedral
 
Frihetsgudinnan är en parentes eftersom jag hört av dom flesta att det är ganska så överexploaterat samt att R inte är så glad för att åka båt. Då inräknas även Ellis Island.
 
Hope to pass Pass "Carries trappa" Sex and the City & "Vänner" huset.
 
MEST AV ALLT Önskar jag strosa i Central Park och hänga med min R.
Få skåla in det Nya året tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0