Till er med kärlek

" Real Gain Buns made with love" från mig till Er 
(med extra allt)
 
För att jag tycker SÅ mycket om er mina fina kollegor!
Miss i nassen surprisebak till Dom. Även om jag bara fick baka och dofta (inte då dåligt det heller att knåda en deg och skjutsa in i ugnen pirret att GE)  är det så fint att visa uppskattning. ATT visa att JAG TYCKER OM ER.
 Dom åt på, och jag höll ställningarna! En kollega sade:
 
- Jag ska tänka på dig!
Jovars, visst doftade det ljuvligt och dom var säkert sjukt goda. Dom brukar bli lyckade och väldigt enkla att göra. Utan jäst. Men jag kan hålla ut eller komma på deffbullar kanske? Ha ha ha! Natt i natti nu ska "Bullmamma" sova...Och LÅNGLEDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0