Protein fest

Jag är helt såld på mmsports Mix!





Detta gör det enklare och väldigt lätt denna veckan att deffa. Sakta ska det gå. För att sedan krympa krympa men behålla mina muskler som jag nu sletit med att skapa. Muskelmassa är en helt annan än för ett år sedan bara. Det är en sak som är säker. Jag är säker på att jag funnit rätt balans i träningen. Sen är det sjukt kul med! 
Så denna veckan har jag pillat lite med min kost. Plockat bort mitt kolhydratsmål Jag har nu (nej gröten är kvar jisses) och ätit detta goda. Så mycket variation med just våfflor och pannkakor. Både matiga och söta. En dag pannkakor med kylling. En annan våfflor med sötning och min favvis: kanel. Behöver verkligen inget annat till. Dom är SÅ goda! Man blir proppmätt och dom som känner mig VET att jag är tokig med pannkakor och våfflor. 
Enkelt med! Kidsen tyckte om det! 
Bara blanda 3dl vatten( jag tar 1/2 dl mer vatten står 2 1/2 dl) och vill du ha extra krispiga gör som Farmor min eller Per Morberg tillsätt lite bubbelvatten.
Jag gräddar/steker i PAM spray. Pga mitt kaloriintag. Tips Big time!
Annars om ni vill ha fett till så kokosolja och ännu mer fett: smör. Kan tänka mig att det är gott med. 
Så gott. Himmelriket! Enjoy och kolla in Mmsports hemsida och klick klicka hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0