Prepare for summer


Dag efter dag går. Jag känner hur dessa tre dager har snott energi från mina gympass. Idag var jag helt slut efter mitt bröst/triceps pass. Men det är som Doris säger: fortsätt simma. Jag vet att det gör gott och ger resultat. Efter 3 timmar MÅSTE jag ha mat! Jag är dock slarvig med dryck. Måste få i mig mer vätska. Idag fick jag sprängande huvudvärk sådär kaboom på gymmet. Nej, det är inte bara maten det ÄR brist på vatten. Ajabajja på mig själv! 

Vill passa på att påminna er om Pierre Roberts Sportkollektion! Jag tvättar mina två om vartannat. Jag inser att fler måste införskaffas! Gärna en vit! Undvik att tvätta dom i sköljmedel. Jag häller upp vatten och flytande tvättmedel och tvättar upp för hand. Perfekt! Jag är så nöjd med dom! Pågår en tävling just nu så kolla in deras hemsida! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0