Congratz Valborg


Nöjd efter min (host host) tur på NOVA.

Fräzigaste Onepiece is mine.
Inte bara dressed up och snygg som attans är den. Lagom casual dressed and comfy.
Åh det bästa med den är att den går att variera i mängder. Verkligen love at first sight.
SÅ fint då vi ses. Vi tre. En del av en stor kärlek.


Still going strong. Min Fina Tina. HURRA för henne idag och idag 29 år. Tänk tösen. Vad åren går!
Ja



Filurigt Par klockan 23:30, och på hemgång.
Dressed "Black on black"
 
Det andra som var i färg var mina metaller på väskan och smycken. Oh i like it. Vad händer med mig nu? Mer och mer modeklurilur här ju. Men åh vad jag tycker det är kul. Brinner ju för annat är träning, kost och hälsa. Detta är med Hälsa. Ha ha ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0