Best Pierre Robert




 

Many shades
 
I ❤️ Pierre Robert  Ett stort tack till Pierre Robert & Buzzador för allt
 
Mitt val kommer vara självklart efter att jag nu testat något av det nya ur Pierre Roberts Sport Kollektion, deras sport Bh-ar. Jag har definitivt inget att anmärka på dom. Passformen är perfekt! Dessa är funktionella till vardags samt både till hög & lågintensiv träning. Sitter "comfy" på och sen är dom ju Vrålsnygga med!
 
Jag inväntar nu med spänning och hoppskuttar lite för en tredje väntas dimpa ner i min låda. Denna gången en vit. Kommer passa fint i min lilla samling. Har ni inte testat dom så gör. Jag har testat måååååånga sportbehåar och detta är den första som jag vill klappa för.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0