Sleepy



Vår Lazy Sunday har bestått av garderobsrensning, höstpromenad och målning. Pärla och titta på barnprogram. Äta Thaimat från gårdagen (hurra för leftovers denna dag) och snaska på lördagsgottis även en söndag. Jag har gått på kostschemat efter gårdagens Fyllardag. Man är lika glad för det även om det hade suttit fint med en stor skål  G L A S S nu. Finns inget skönare för halsen. Åt dock igår. Farmor och Farfar bjöd på en gammal goding: Vienetta. 
Ted blev kidnappad och varit på äventyr vilket var bra för honom. Jag är inte den mest effektiva just nu. Lias han har vaktat vidare. Ingen Bingovinst men inväntar Solsidan nu innan jag kryper till kojs. För trött är jag. Två hela dagar med pojkarna har varit mysigt. Men NU är jag trött. Inte mycket vila och gjort så gott jag kunnat för att roa i den mån jag har batterier till. Jag kommer somna POFF ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0