Selfie






Fredag. Helg. Jag har klarat det. Med hjälp. Inte glömma fin hjälp i veckan. Farmor ovh Farfar har var dag kört och lämnat och hämtat mina små pojkar. Bara för att jag ska kunna ha dom. Det är inte heller det ultimata att köra med pillerillerna i kroppen. Även om det är mindre dos. Två skatter i bilen. Jag har ju dålig erfarenhet av just bilkörning med. Snart ett år sedan olyckan den 18 oktober. Livrädd fortfarande. Speciellt stora vägar och tung trafik. Så jag är så Tacksam över att ha Älskade Farmor och Farfar. Vi ses ju imorgon mina fina! Vi ska på pannkaksfest då hos dom. 
Dagen har bestått av veckans 4:e gympass. Jajjamännn! Ett lyft (ha ha ha) för mig. Både för kropp och själ. Blir fort trött men är envis. Lyssnar på kroppen. Tar åt mig. 
Frukost, dagens viktigaste mål. Idag alla vid bordet och det händer inte ofta. Men åh så mysigt det är. Hurra för samhörighet vid måltider. Så lite kan förgylla en hel dag. 
Bullbak och muffinsbak! J har ännu em gång serverat nybakta bullar till pojkarna och Jag muffins. Är dom värda! Jag har pussat mina två små natti natt. Vi höll på att slockna i soffan alla tre. Men mitt hoooostande som är envist då jag ligger ner började. Jag får väll stå och sova inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0