Pizza och Chips till Krigare

Oj, veckans 5:e pass avklarades! Jag mår väldigt märkligt men biter ihop. Det snurrar konstant i huvudet, och har gjort några dagar nu. Blodtrycket är lågt, väldigt lågt. Gårdagens pärs sitter i och har bitit sig fast lite. Var yr innan men värre efter igår. Ingen aning om varför? Men....Jag klarade det med Fint sällskap idag. Ny maskin på gymmet testades! Ny kompis vill jag lova! 

Sen har vi gått på stan jag och Liten. Han fick handla för sin veckopeng och som hans ögon glittrade. Han kramade om mamma sin. Vi inväntade Storebror från skolan sen fick vi lekbesök. Linda och barnen var här. Mammorna fick tjöta av sig. Jämna plågor och massa att ta igen om allt. Sen gick jag och barnen ner på stan igen. Storebror ville också handla. Jag hade verkligen, seriöst ingen ork alls. Benen som spagetti och huvudet som om någon ruskat om det eller som om det legat i torktumlaren en stund. Vad gör man inte dock? 

Sen strosade vi lite. Jag kom på att kylskåpet är tomt. Förutom mina eviga matlådor. Så vi traskade vidare mot mataffären. Barnen valde pizza och chips. Jag greppade en Sprite Zero sen införskaffades annat som behövdes. Väl hemma, äntligen! Pizza i ugn. Kvarg blandas. Soffläge. Inget mer idag iallafall...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0