Kosmoskärlek

Ja, igår plingade det på min dörr. När jag öppnade trodde jag att jag skulle svimma. Mina knän vek sig och hjärtat slog volter. Jag tappade hakan och fylldes med glädje. Tårarna sprutade och rann längs med mina kinder. HON är här! Min Tina! Mitt Hjärta. 


-Tänk, nu har vi verkligen varit vänner längre än vi inte varit i våra liv. Alltså blondinerna menar att vi varit vänner större delen av våra liv. Vi har känt varandra i fler år än vad vi inte känt varandra. Vet inte om någon hänger med i våra tokiga tankar. Inget distans eller tid förändrar något. Samma mys, tankar, prat och oändlig kärlek som alltid. Om jag älskar dig? Åh Hela Kosmos och världsrymden kan inte mäta sig med min Kärlek för dig min Älskade. 



PRECIS den jag behövde nu! Precis Nu! Som en Ängel, min Ängel 💕

Idag fick Vi tid med. Tid är det viktigaste DU kan ge någon. En kram. Allt blir bra. Jag finns här. 
 Åh så mycket känslor nu. Det går knappt att beskriva mer. Jag längtar redan efter Henne. Så mycket. 

Vad vi gjorde? Tiden rusade. Kramar, kel, mys, gos, tårar, kaffe, flickprat. Skratt och hemlisar. Saker som bara vi två vet, förstår. Goda råd, känslor. 

Jag längtar redan efter Dig Min Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0