Familjen tok



 För våra filmer, skönsång, skämt och en liten skräckis finns jag på instagram som: selunaseluna 

Vilken fin dag vi haft! Vilken dag vi fick. Jag och mina små. Vi har bara gjort det VI velat hela dagen. En brakmysfrukost och sedan tv och tecknat. Så ska en helgmorgon vara. Sedan har vi roat oss med lite förändringar i hemmet och trots att vi höll på i timmar är vi ännu inte "klara". Vi behöver förändring. Tagit viktiga beslut, tillsammans idag. Det vi gjort idag blev riktigt fint. Sedan pös vi till Maxi och barnen hittade filmer liksom mor i huset. Gott till kvällen. Pizzan blev totaldissad men pojkarna är söta. Ted sade samma som jag till honom igår: 
-Mamma, man kan inte vara bra på allt...
Word My boy! Vi har skrattar liksom igår. Spelat in klipp efter klipp och skrattat ännu mer. Kan hända att det är för att på en vecka har det hänt mycket med min röst. Mer och mer kommer tillbaka och jag har ännu mer svårare än innan att vara tyst. Nej, omöjligt att förstå om man alltid har haft det någon annan saknar. Gäller allt. Vi såg en film som jag längtat efter att se: Malificent. Åh maj gad så bra. En riktig "Johanna film". Vingar, saga, älvor och trolleri. Nöjda barn somnar gott. 

En betydligt bättre dag än den för exakt ett år sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0