Stay strong

 
Javisst. Ett tungt pass och en tung kropp känns det som. Men kroppen måste få vila nu efter allt dietande och sjukdomstid. Bara hjärnspökena som jag slåss med nu. Dom är värst. Hur kan det vara så att man (jag) hellre har fysiskt ont än psykiskt. Är det fler som känner igen sig?
Hur man bara pressar kroppen till det yttersta och utan att man vet det även psyket. Nåväl. Snart december. Snart en av mina favoritmånader på året. November brukar kännas lite rough. Bara att bita hårt i kudden.
Jag väntar ju på besked. och besked kan jag inte få förrän diverse undersökningar gjorts. Bara det tär på mig. Jisses.
Jag rev av ett pass sen körde jag efter min fina J. En helg med lite planer. Träffa nya människor.
Sen är det ju Fredag vilket betyder: Fredagsmys.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0