Endorfinberusad

Who. What a day. Bevarat lite soltimmar. " Morgoncardio" och sedan hem för det vanliga: fiberhavregrynsgröt och Proteinshake från Body Science. Mumma! Jag tycker det är ganska märkligt. Har alltid avskytt gröt. Förutom risgrynsgröt har bara ordet gröt till frukost fått mig att klökas. Nu vet jag inte om jag kan leva utan det! Vilken bra mage man får! Mätt på rätt sätt vill jag lova. En annan favorit är ju kokosgröten men det tar vi längre fram. Nu är det all in som gäller! Lite ändringar i kosten kommer att göras ännu mer och denna veckan redan ändrat. Jag har hamnat i en vad tror Platå. Men bara enligt vågen! Som sagt visar måttbandet och kläderna annat. Så det ÄR sant. Stirra dig inte blind på vågen. Har jag gjort i alla år! Nu måste jag fokusera på annat men ändå kontrollbehovet att ha koll kommer jag nog alltid ha. Resan fortsätter....Jag hann med ett av dom bästa styrkepassen jag gjort! Ni vet känslan när man går in i ett tomt gym? Bara jag och en till. Jag var så laddad och som sagt riktigt bra! Min spinning blev inställd. Tror att alla var ute i solen. Men cykla ville jag! Så jag körde allena i salen! Härligt! Väl hemma smakade laxen förträffligt! 
Sedan har kvällen spenderats med städ till MAX! Tvätt...bakning...damma och rensa reda ut barnens rum. Renbäddad säng ska jag krypa ner i. Allt för att spara tid inför morgondagens fest! Ska bli kul att alla kommer. Barnen kom hem och lyckliga över att fått spendera lite tid med Moffe och Katja. Jag hade ju inte hunnit köra och bada med dom. Tacksam för hjälpen som underlättade vår dag idag. Inatt ska det bli gott att sova. Åhhh vad jag ska sova! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0