Adjö Blöja

Nu gjorde jag något jag inte gjort på snart 8 veckor. En kopp kaffe med lite mjölk i på dagen. Annars har jag gått från ca 10 (jag skojjar inte) koppar om dagen till EN svart kopp på morgonen. Men idag gav jag efter. Var så sugen på en kopp efter min lunch. Så sur för träningen gick åt helvete idag. Lias ville stanna, jag ville hem. Antar att det var klockan som spökade och på tok för länge utan mat innan styrketräning. Körde riktigt intensivt i 30 minuter och stressen gjorde att det inte kändes bra. Om det kändes i musklerna? Ja....ändå sur och grinig idag. Men....EN liten kille får mig att le, min stora kommer snart hem från skola och MR i Grekland får mig att le via FB. Vad skulle vi gjort utan dagens teknologi. Så, jag har mycket att vara glad över. Bara jag som blir olidligt vresig när det inte går som jag vill med träningen. Jag var där, jag körde. Det är bra bara det! Hur det gick med kaffet? Ja....kan inte fatta att jag druckit så mycket kaffe innan!!! 


Lias tog en rejäl sovmorgon idag! Och dagens LYCKA är: Blöjan är borta, POFF, historia! Ingen mer blöja alls och en torr säng! Bra jobbat min lille Kille! Jag är mäkta stolt! Nu ska vi förgylla dagen vidare! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0