Wow Rekord!

Klockan är efter 20. Jag är vaken...
Förbereder det sista inför veckans sista arbetsdag. Ännu igen åter igen: planering! Barnen har nyss somnat efter en lång dag. Efter skola och förskola styrde vi kosan mot Bil kirurg Lillebror Lucas. Han lade ner mycket tid ikväll! Ny lampa, putsa, lacka, nya däck...balanseras. Ja, huvva. Men vilken skillnad att köra med! Två duktiga pojkar . En liten som såg ut som en sotare efter besök hos Morbror. Ted han läste läxan med bravur idag! Stolt!!
 Mer hemma sen blev snabbt matintag. Inte varit "sen" med min mat på snart 2 veckor. Femton minuter kan väll inte spela roll eller? Åh, jag känner törst. Aldrig gjort innan. Vatten och vatten i mängder. Känner hur kroppen detoxas! Fantastiskt! Spännande att se nästa vecka hur formchecken ser ut. Två promenader idag hann jag med. En på rast med musik (det bästa) i öronen och även ytterligare en fast i tjänst. Lite är bättre än inget. Kan inte rå träna var dag. Tror det är bra att chocks kroppen lite med. Nu är det sista packat...två saker samtidigt. Ja, jag kommer....zzz...snart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0