Solen kikade fram


En välplanerad morgon. Måste vara så när allt ska med. Får ju inte för allt i världen glömma något. Mot jobb klockan 6...puh. Lämna kids och 7:00 var jag på jobbet. Som har gått i ett. Känns som om jag äter hela tiden. Ha ha! En snabbis powerwalk på lunch. Antar att det var träningen för idag. Men all träning är bättre än ingen. Drog ut en "kund" med på en 45 min Walk så....solen tittade ju fram. Hämta kidsen och Lias 4-års kontroll. Han tycker verkligen inte om "främlingar". Jag lyckades väga liten som nu är uppe i hela 15,4 kg. Och han är 97,5 cm liten. Ja, liten....men naggande go! 
Lias hann inte mer än in i bilen...zzz...tidig morgon. Jag och Ted kvällsfikat . Jag på kvarg och Ted fick plättar som jag stekte igår. Hela 72 st blev det igår till barnen! Gissa om dom blev glada!!! Nu får vi se hur tidigt vi somnar idag...zzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0