Voff



 
Då kom den där söndagen då jag hade hoppats på sol och bad på stranden. Jag valde att snusa länge inför nattjobbet. Klart att man får en massa gjort då man är hemma och lallar bara. Ganska bra det med om vi ska se det positivt. Jason och Transporter i bakgrunden då går det undan.
 
Prat med vänner har hunnits och Johannas (nu pratar jag om mig själv i tredje person igen men det gör jag för att jag kan) tankar snurrar massa nu. Tiden rusar, och nervositeten kommer mer och mer inför kommande op.
Resan har avbokats med blandade känslor. Kan det vara ödet? Jag vet inte. Humöret går upp och ner. Från skratt till gråt. Det är väll klart att tankar kommer upp. När det väl gäller hälsan så blir det mesta annat undanskuffat. Tänk om det är en tumör som växer i halsen? Tänk om jag ska dö ifrån mina barn? Tänk om jag inte vaknar efter narkosen. Dessa tankar är "normala" tankar att få och det skulle nog vara konstigt om jag bara skakade bort det. Det finns fina ljusglimtar i mitt liv även nu. Små små ord som gör att jag går och småler ändå och kommer på mig själv med att le. Mitt i det tråkiga just nu. Att jag inte komma kunna åka ner av många olika anledningar och att jag inte är kry. Jag känner själv nu att något verkligen är fel på mig. Jag känner hur det "sitter något" i halsen och andningen är svår vissa stunder. Skrämmande men jag inväntar op och håller mina tummar för att det är en liten ofarlig cysta som bara tas bort så är det ur världen. Tror att det är viktigt att under tiden göra saker som får mig att tänka på annat. Fortsätta träna och umgås med familj och vänner. Inte gräva ner huvudet som jag gjorde för några månader sedan. Jag om någon vet att detta inte hjälper i längden. Märks att man arbetar på PSYK. Vilken lärdom man får!
 
Så stark när jag är med någon jag håller av...tycker om. Inte bara människor utan även djuren i min närhet. Mina den fina Afrikanska Vakthunden som Linda och Fredde är Matte och Husse till ger mig så enormt mycket. Kan knappt fatta det själv, jag är kattmänniska ut i fingerspetsarna! Men HON det är något med henne som får mitt hjärta att slå bakut.
 
 Idag kändes det mycket märkligt att gymma ensam. Då vi varit två hela veckan och peppat och stöttat. Men jag gjorde det. Intensivt rygg & Triceps pass samt avslut med klättring på bandet. Väl hemma gav jag kroppen mat och tvätt sedan slocknade jag utan att tänka på det på soffan en stund. Vaknade totalförvirrad!
 
 
 
Ny leverans ska beställas inom det snaraste men min favoritsmak är slut i lager.
DOUBLERICHCHOCOLATE är mumma!
 Det går åt vill jag lova. Som alltid från MMSPORTS med bra produkter och snabba leveranser. Jag får plingelura er imorgon.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lottis

❤️❤️❤️❤️❤️❤️💛💛💛💛💛💛💛💙💙💙💙💚💚💚💚
Hoppas du förblir stark och håller kroppen i trim.
Umgås med nära och kära är bästa medicinen som finns.
Vet att du vet detta, du är stark i din tro på dig själv!
Kämpa på!

Kramiz

2014-06-30 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0