Neon

 
Utan att tänka på det så tycker jag att vi matchar varandra på ett ganska roligt vis utan att vi hade planerat det. Jag småflinar lite över det. Jag vaknade tidigare idag, vet inte varför. Men tidig eftermiddag mötte jag upp min Pingla såklart. Idag körde vi länge ben & rumpa. Lite klättring på band. Hem och äta sedan ut på lite cardio på slingan. Vad annars liksom?
Nya mål Babe.
Behöver Du hjälp med kost och träning? Fråga på! Kanske jag kan svara eller min Co.Pilot Linda.
 
Mitt linne kommer från Bodyscience och beställt från MMSPORTS

Kommentarer
Postat av: Lottis

Ni är ett grymt team ihop! Du är en inspirationskälla!
Fortsätt inspirera!

2014-06-24 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0