Nattskiftshelg over

Hur det än gick så gick det bra. Vad det än var. Spelar ingen roll vad men det gjorde mig glad. Jag blir glad när jag känner att jag kan klara av. 
Nya utmaningar gör dig stark. Nervositet är bra, gör att du är 100% fokuserad. Lärdom, erfarenhet & kunskap är en häftig känsla. 
Jag visste det! Jag visste att jag ännu en gång skulle följa min magkänsla. 
Byta, go for it. Just do it. Du vill detta  , du fixar detta. Detta är du. En del av dig. Passar dig. Psykologiskt babbel mitt i natten....nattskift knockar en lite. 

En ny lärdom på jobbet. Jag fixade det! 




Kommentarer
Postat av: Lottis

Klart fina du fixar allt! Du är stark i dig själv, glöm
Aldrig det!

Kram 💛

2014-06-24 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0