My My My

Don't care what They Say it hurts so good. It's a passion, an emotion. I was build tough. 
 
 
 
 
 
 
My My My så ljuvligt! Precis vad jag behövde. Ett Styrkepass med Linda. Bara vi 2 på gymmet, fjantigt kul hade vi. Allvar, skratt, allvar, skratt! You made My day Girl!  Det syns kanske inte riktigt hur jag egentligen mår djupt inne. Men denna tös, min tös fick min kväll att bli så fin. Vad vore jag utan henne? Fantastiskt bra pass på gymmet. Idag piskade vi bröst och rygg. Det ekade tomt i gymmet men vi hördes ändå. Två små apor. Sedan följde jag med Linda hem. Vilken bra kidnappning, vilket bra initiativ. Vi avnjöt kvällsmat tillsammans i uterummet, hon tände ljus och hade det inte varit för nattjobb hade vi nog traggat hela natten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0