Mitt hjärta vid min sida






 
Idag var jag och Linda på Maxi och hade Demo för Celsius. Vid min sida stod hon och så duktig. Men det visste jag redan att hon skulle vara. Fyra timmar pratades det med alla möjliga och många vi kände kom och hälsade på. Fick krama om Pappa idag och det var ett underbart ögonblick. 
Vi drog sen ner till gymmet och ännu ett bra styrkepass! Efter det en prommis ute med Mina. Lite stöd efter gårdagen och sedan dukade vi mys och åt favoriten. Linda gjorde köttfärssåsen i morse! Hur ljuvlig är inte hon? Farmor var så lycklig över att äntligen få träffa henne idag. Inte bara jag som avgudar henne. Men det är klart. Hon får mig att må bra och min familj vill att jag ska må bra. Med henne är jag stark i allt som händer nu. 
Uterummet, mys, värme på, regn på taket och VI. En fin lördag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0