Girls Night

 
 
 
 
 

Hur lyckligt lottad kan man vara?
Det är sanslöst längesedan jag var ute med vänner. Klädde upp mig, dress & heels on och bara var med vänner en kväll. Jag minns inte sist. Av många olika anledningar, och en del har jag mig själv att "skylla". Jag har bara varit så trött och ett humör som gjort att jag inte velat eller orkat umgås så mycket som jag säkert önskat. Mycket grubbel i huvudet med.  Men slut på att låsa in sig. Tänk så kul man kan ha UTAN ALKOHOL!  Jag har lagt full fokus på min träning och en utekväll har verkligen inte varit på min agenda. Men en utekväll för att fira Lindas debut var tvunget. Det smakade sannerligen gott med en Pepsi Max och lite vitlöksbröd samt nacho tallrik till förrätt. Sedan beställde vi in varsin Dubbel Cheeseburgare, och blev mätta på några få tuggor. Ingen Hallelulja burgare men skönt att en kväll slippa diet mat och speciellt för min Linda! Slippa matlåda även om mina matlådor betyder mer än mat för mig. Det betyder trygghet. Jag vet vad och när jag ska äta. Det är så skönt! Vi satt och pratade länge länge och lättade våra hjärtan. Underbart att ha två av dessa kvinnorna i mitt liv. Så kloka och omtänksamma! Malin åkte hem till sin familj och jag yrade vidare med Linda i natten. När klubben öppnade på Harrys gick vi vidare till Bishop där vi drack en varsin Sprite och åt nötter. Fjöntiga som få men åh så kul vi hade! Det var gott med Sprite, Pepsi Max och nötter vill jag lova! Snart en dag ska jag när JAG känner för det unna mig ett glas lågkolhydrat vitt vin och Sprite Zero. Men det tar jag när jag känner för det, i godan ro hos vänner och grillat. Kroppen mår så bra nu! Fantastiskt!
 
Annars en skön söndag körde jag, Linda & Jacob lite förmiddagsträning. Idag inte i ottan. Vi unnade oss sovmorgon och 11 körde vi järnet. Ben och rygg pressade vi! Härligt! Klart att min väska var packad för sjön. Där stannade jag länge! Efter att jag gottat färdigt vid sjön körde jag till gymmet igen för cardio och min klättring på bandet. Vidare hem till mina älskade Farmor och Farfar. Måste få se dom var helg! Farfar är rolig. Han hade råkat pilla till flygplansläge på sin telefon och :Kunde inte begripa vad som var fel. Underbara! Sedan bestod kvällen av mest bildöverföring... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0