Casein abstinens

 

 

Jag längtar efter mitt casein som en tok! Det absolut bästa att avsluta dagen med! Lägger sig gott i kistan och ger min mage lugn. Vaken sedan 6:30, och går senare på ett skift. Vilket betyder att jag ska vänta till tidig morgon innan jag får gluffsa i mig det.

 Idag kördes timmar i sol, vila och min morgoncardio i skogen. Sedan ett så efterlängtat styrkepass och måndag betyder...*fanfar Ben & Boo-Tey day! Wihooo! Åh vad härligt det var. Vilken lycka att få lyfta och pressa min ända till max. 

Bild: Födelsedagsfrukost och ja...riktig Sunshine girl var jag. Jag kommer leva på den dagen så länge! 

 

Idag fick jag besök av min Nana och vackra blommor fick jag! Senare på kvällen Poseringstränade Linda och jag blev uppvaktad med en fin ask fylld med Salta S och....FERRARIBILAR! Ha ha! TACK mina Töser!

 

 

Fantastiskt hur kroppen tackar dig! Jag lovar! Såklart mina produkter kommer från mmsports 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0