Tog mig till havet


 
Vi tar vägen mot stranden, vi som aldrig setts förr,
att du vågar gå med mig i från trängsel och vin. 
Det var enkelt för båda, bara öppna en dörr.
Sommarnatten är från och med nu din och min. 
Med en suck rullar vågorna in.

Ta mig till havet och gör mig till kung,
kung över sommar`n och natten.
Sanden är fuktig och kvinnan är ung,
galen av längtan är jag.
Dofterna samlas och luften blir tung, 
ta mig till havet och stanna tills natten blir dag.

Kanske något berusad fastän glasklar ändå
när ett sinne i taget fylls av allt jag kan få.
Om jag lever i morgon spelar ingen roll alls.
Vi har hör havet spela våran sommarnattsvals.
Jag vill ha dig när natten ser på.

Ta mig till havet och gör mig till kung,
kung över sommar`n och natten.
Sanden är fuktig och kvinnan är ung,
galen av längtan är jag.
Dofterna samlas och luften blir tung, 
ta mig till havet och stanna tills natten blir dag.






Gårdagen tuff. Efter Pet röntgen som tog hela morgonen och fram till middag styrde jag fullpackad bil bort. Mot semester och lugna dagar vid stranden, gym uppsniffades igår, bad som idag, flippade burgare och doftade på pelargoner. Kvällspromenad längs med stranden och började även min dag med detta innan den obligatoriska gröten. Jag tror det är nära vatten jag ska bo. Chillar vidare innan jag går till min "crib" min caravan igen.... Om jag njuter?oh ja. Försöker koppla bort allt som stressar mig. Man lever bara en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0