Som Rocky

Kände jag mig på gymmet idag! Startade dagen med min PW sedan hem, och koka den underbara gröten som fick sällskap av en liten proteinboll med protein från Bodyscience såklart. Sedan ner och riva av ett styrkepass innan det var dags att ta tåget till ännu en dag för strålning. 2 klara nu 32 kvar. Det är sanslöst vad kosten gör mycket när man tränar. Speciellt styrketräning. Cardio kan jag köra med ganska så lite och nästan ingen mat i kroppen men styrkan. Vilken skillnad med dessa underbara små havregryn. Tips från bästa J! Tror jag fått en ny addiction. Med havregryn och protein kan man fixa det mesta! Det gäller att tänka BRA kolhydrater om man väljer att äta lite av dessa. Även när man äter dom. Jag är inget kolhydratsfan precis, och kört mycket lågkolhydrat länge. Men just att fylla ibland är bra och innan samt efter styrkepass. Sen har jag fått ett helt annat begrepp på mina fyllardagar som inte alls ser likadana ut. Kroppen mår ganska så bra nu. Inga större förändringar och vet knappt om jag vågar mer än att bygga just nu. Under vätskan och fett som ska deffas bort träder mer och mer muskler fram. Ser det tydligt då jag tränar. Jag fattar knappt det själv. Tuffare styrketräning sedan i Mars har gett resultat.
 
 Drömmen är att deffa ner när jag är frisk (inte läge eller godkänt att göra det nu) och får. Ja, det ska jag! Fast beslutsam om detta nu efter funderingar länge. Vilken utmaning! Jag toklängtar! Deff och tömning så fort jag FÅR! Enligt mitt Strålningschema ska jag vara klar med den 12/9. DÅ ska tumören vara borta och vi bestämmer det va?
 
 MMSPORTS
Bästa kosttillskottleveranserna! Jag kör inte på mycket. Använder Whey och Casein. För mig har det räckt so far men är lite sugen på att testa lite nytt med. Det kryper i kroppen att trappa upp lite...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0