En början på ett nytt

År och som alla andra så funderar jag på hur mitt 2014 kommer se ut?
 
Jag tror att en början på år får många att tänka lite extra på hur man kan förbättra samt förnya.
Glömma, förlåta och älska mer. Inte sant?
Mitt år började hur fint som helst, det enda som saknades var mina små som nämnt innan. Första Nyårsafton utan mina små, och det sved i mammahjärtat. Jag tänker tillbaka på för ett år sedan. Jag var den 2/1 nyinflyttad från hus till lägenhet, och det var dags att börja om med mycket i livet.
Idag kanske lite äventyr, vi får se. Jag har mindre ork sedan olyckan, och det som ekar är det psykiska som påverkar det fysiska omedvetet. Jag går ändå in med inställningen att det blir bättre.
Fått mitt Vårschema för mina spinningklasser, och det var tjoho att få. Hoppas på en svettig & kärleksfull vår. Längtar efter att höra fåglarna kvittra och dricka kaffe i vårsolen.
Helgen tillbringar jag på jobbet och min räddare denna dag var Celsius. Låter kanske helt sanslöst men vilken bra energi jag får av denna hälsodryck. Jag ser fram emot min första DEMO.
Idag hoppas jag på en långpromenad, annars drar jag minsann på mina väldigt sletna löparskor (jag vet jag måste skaffa nya) och drar en runda. En liten endorfinkick är aldrig fel!
Så nu kör vi den sista timmen och rycker upp oss Johanna!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lottis

Finaste Johanna, du är en förebild för många
Kvinnor runt dig. Du har en inre styrka som gör dig stark
Modig. Du har många runt dig som vet vilka ambitioner du har.

Vill bara önska fina du en god fortsättning och lycka till med 2014.

Stor kram från din (ps.lärare). Ta vara på de kunskaper du fick med dig.

Du är UNIK OCH STARK I DIG SJÄLV.

Kramis <3

Svar: Gulliga Lotta :) jag tänker på färdigheter att ta till varje dag. Önskar dig med en fin fortsättning! Kram
SeLuNa

2014-01-04 @ 15:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0