Vorsprung durch Technik

En bil kan mycket väl betyda enormt mycket. Att sätta sig och känna sig "säker". Så säker jag kommer kunna känna mig i en bil igen. Iallafall på ett bra tag, men jag tror detta kommer sitta på näthinnan för alltid. Det är dock till stor hjälp att tycka om det man kör, ratten man håller i och veta att denna bilen är så mycket mer krocksäker. Jag vet att en sådan olycka sällan händer två gånger men...
Jag tror att allt händer av en anledning. Det är dock synd att det för så mycket med sig. Jag lever, M lever och ingen dog. Viktigast, inga barn i bilen. Det är det viktigaste.







En arbetsdag, hälsa på Pappa och dricka kaffe. Tvätta "Belle" och sedan hem och tvätta hemmet...och invändigt av min Böna. Är ute fyller på lite bensin och inväntar en fin kväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0