Morgonmarmelad

Godmorgon!
Förkylningen har verkligen kommit som ett brev på posten. Ni vet när man får en sådan oväntad tråkig räkning? Blö! Men sista arbetsdagen idag sedan håller jag helg förutom passen på gymmet. Har varit en gymfri vecka sedan i måndags. Jag vågar inte utmana kroppen som sist och jag blev så dålig. Endast ikväll och imorgon bitti...så får vi se hur det går. 
Det är kämpigt att gå ur sängen när näsan är helt igentäppt och ögonen svullna så msn inte ser. Men jag ger mig fasen på att upp ska jag. Pussar på kärleken och kör mot jobb. Kaffet klart som alltid och det är något av det bästa med mitt jobb, ALLTID kaffe på morgonen. Idag jobbar jag med Min Monkan med och det var längesedan vi kämpade ett pass tillsammans. Vilken sommar vi hade! Så jag tror det blir en fin dag med en Fantastisk vän. 
Ett litet tips: På Maxi köpte jag sockerfri marmelad. Jag är svag för marmelad på nybakta frallor, smör och ost en söndag. Så M fick syn på FIKON marmelad. Fikon är ju Grekland och han hittade även Annanas/Mango (jag var för kort för att se den) klart han vet vad Fröken J tycker om. Båda följde med hem så på söndag blir det en lång söndags frukost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0