Goes Blond/Er

En ledig dag men ändå fullt ös från tidig morgon till kväll. Det gäller att boka in och planera in lite måsten på lediga dagar så arbetsdagar blir med mindre "krav" göromål och fix. Ja, det är något jag lärt mig senaste året. Tid är inget som kan köpas på burk. Inte ens "ta tre betala för två".

Ted har åkt skolskjuts och det underlättar mycket. Hur i hela friden hade jag gjort annars? Så lite tack ska kommunen ha även om ni är giriga (sorry) 
Lias kom smygandes i sovrumsdörren vid 8...han flinade och såg utvilad ut. Han är så otroligt söt nyvaken denna lille skrutt. Direkt till soffan, mysa och ingen stress iväg. Hemma!
Jag hade min första tid hos kurator och det är nog inger jag orkar gå in på alls idag. Det kändes skönt att någon lyssnar och tar in. Någon som läste mig läskigt lätt och drog fram och upp saker igen. Exponeringen fortsätter och jag kämpar. Vägen känns lång men allt gott tar tid, ellerhur? Gråter gör jag ofta ofta ofta men det har sin anledning. 
Väl hemma åt vi en riktig brak och mys frukost. Koka ägg och värma pannkakor. Sitta länge och prata om allt mellan himmel och jord. Lias har en fantasi som heter duga. Sedan lite mer mys på soffan, härligt! 
Efter det drog jag och lilleman till Frissan Linda och Salong Headline. 
Efter att ha prioriterat bort håret på senaste var det dags att fråga. Tänk vad enkelt om man bara frågar!
Allt ris borta och 10 cm kortare vilket behövdes!!! Jag lade makten i Lindas händer. 
- Gör vad du vill! (Sade jag precis det?)
Blev lite ny färg och toning...fix och trix. Hon är grym! Lias lekte Så fint under hela tiden! Min lille Pojk!
Stora grabbarna hämtade oss och sedan gick eftermiddagen i en rasande fart. Handling får tas imorgon. Fullt upp med läxor och matlagning. Kom på att oj det är ju tisdag...blommorna! 
Ett extra pass på gymmet ikväll: 60 minuters spinning och en av dom bästa  färdiga Proteinshakerna jag hällt i mig. 
Liten somnat på soffan och Stor strax därefter i sängen....
Jag? Slocknar nog snart...intill M. Som när jag kom hem hade överraskat med I Love you lappar överallt! Jag hittar fortfarande överallt...Gulligt, charmigt och Han vet vad jag använder ofta, var jag är och det får mig att LE!








Kommentarer
Postat av: Kikki

Var hittar man den shaken? Laktosfri?

Svar: Den har jag beställt men finns på Maxi nu med. Tyvärr inte laktosfri men en pilla gör att jag dricker den. Jag är mestadels känslig för riktigt laktoshöga mejerier. Mjölk, fil, grädde mm. Men denna var riktigt god! Ska komma på ett bra eget recept tänkte jag :) återkommer med det när jag fått mitt protein!
SeLuNa

2014-02-11 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0