Sista måndagen 2014

Ja. Året lider mot sitt slut. Sista veckan och i helgen inleder vi 2015. Detta gör jag med mina små i år. Detta året är det vi som pangar och skålar! 

Idag tog jag beslutet att städa ut Julen. Granen vill inte stå. Den är för tung helt enkelt. Så allt åkte ner och det känns så nytt och ljust här. Bra att inleda året så ju. Nya tag. Rev av ett benpass idag. Sen har jag gjort min första Kaliper mätning. Oj oj. Tänk vad siffror kan få en ännu mer taggad och beslutsam. Känns bra att ha det gjort. Även om det bara är siffror så är det och mina formcheckar en vägledning. 
En kall prommis och rena alla tre. Blir Disney Infinity ikväll tror jag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0