Vanilj in My heart

Då har Hon kommit in i en VANILJ period. Det är ju så sinnessjukt gott med vaniljsmak. Efter morgoncardio avnjöts min Gröt och idag med Vaniljsmak. Påminde om en kaka/deg ja....kanske och extra gott med mitt kokos på. Kaffe på det och oj oj. En morgon som gick i femhundra knyck men tur att jag alltid är väl förberedd så mycket jag kan. Avskyr morgonstress. Traska mot tåg och både strålning och träffa läkaren min Jacob idag. Vad vi pratade om? Oj. Så mycket idag. Så mycket idag att jag har printat av mig. Men river av den texten en annan dag. För idag trots jobbigt har varit en bra dag. Jag ryckte det av mig då jag anlände hemmavid igen. Med full fokus på Ryggpass idag. Idag tänkte jag Linda pressa rygg pass och det kändes så skönt efteråt. Riktigt bra pass! Hem och avnjuta min efter styrka mat. Mums! Sen för att inte somna på soffan en snabbis kaffe och ut och traska lite till. Det var sen dags att hämta hem mina Små. Fortfarande full av endorfiner. Åter igen, jag blir pigg av det och sålänge jag kan och orkar så. Ut med all ilska och kraft. På något bra och nyttigt. Väl hemma. Åh det är så skönt att landa hemma med mina små. Jag preppar mat till pojkarna, min klar och bara att snaska på. Planen var att bada blommorna och då..ja måste man ju putsa fönster. Lias spolar ner kalsonger mitt i allt i toastolen. Tokunge! Leka lego och servera kvällsfika. POFF! Kvällen borta. Jag ligger helt utslagen i soffan nu. En dag med ovanligt mycket energi. Dammet borta här och fina blommor. Mätta rena nöja kids och nyss avnjutit mitt sista mål med The. Tittar såklart på " Hela Sverige Bakar" och preppar innan med en egen Deffkaka! Hon kan ibland. Även den med smak av vanilj. Yum yum! 






Kommentarer
Postat av: Lottis

Klart du kan! En bra kvinna reder sig själv!
Du blir frisk och starkare av din träning!
En riktig skön helg önskar jag och sundets pärla!
Kram

2014-08-29 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0