Vad hände nu?

Det kom som en totalchock! Pang så gör halsen så ont så jag kvider. Grät igår vid matintag. Tvungen att stanna hemma från jobbet, och det gör mig vansinnig. Tänkte ok, behöver sömn. Det går över till imorgon? Idag? Samma skit så jag blir knäpp (are) hur kan det bara komma så? Jag gråter när jag äter. Preppat med värktabletter men det hjälper inte. Jag har kokat ris för veckan. Men ska det vara såhär blir det inget kött till. Får inte ner det. Det gör för ont. Gräddade proteinpannkakor, helt ok. Lite enklare men ändå rycker jag på axlarna var gång jag sväljer och tårarna fylls. So. Tur var hade jag lite J glass kvar i frysen. Tillsammans med casein ikväll och mjuk mogen mango enklast hittills. Men det är svårt att dricka bara ju. Var gång något ska sväljas. Sväljer gör man även när man inte äter. Allt gegg i halsen med nu. Fan. Imorgon är det jag som säger till om något starkt. Ja, två veckor av strålning har gått. Sant Linda....du var med. Du hörde vad dr sade. Efter två veckor så....jag som trodde, hoppades få må topp hoppelihoppa som denna veckan. Är det nu det ska börja bli jobbigare då eller? Nej, ge mig något som bedövar tack. För detta går icke. Ny vecka imorgon. Denna dagen spenderats med min Linda och styrka. Lunch vid sjön och sedan med mina Äldre Kära. Nu är det tyst här...bara husmusen vaken. Trött, ja. Kryper ner...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0